Management Assistent

BrightStone Group is op zoek naar een ambitieuze:


Management Assistent
32 – 40 uur
Standplaats Utrecht

Wie zijn wij?

BrightStone Group is een snelgroeiende, professionele consultancy en projectenorganisatie. Onze focus ligt op Consultancy, Project Management en Interim dienstverlening binnen de domeinen Finance, Risk, Audit en Compliance. Wij werken met en voor een selecte groep opdrachtgevers waarmee wij intensieve relaties onderhouden. Onze opdrachtgevers zoeken maatwerkoplossingen die wij willen en kunnen bieden. Intellectuele uitdagingen gaan wij graag aan en ook committeren wij ons aan een vooraf overeengekomen eindresultaat. Onze kernwaarden zijn: professionaliteit, deskundigheid en pragmatisme. Die zijn terug te vinden in alles wat wij doen.

Wat ga je doen?

Als Management Assistent ben je een cruciale schakel in het bedrijf. Het is een pré als je al ervaring hebt met een support functie. In je functie werk je nauw samen met de directie van BrightStone Group. In deze functie rapporteer je aan één van de directieleden.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit de volgende onderdelen:

  • Je ondersteunt de directie en collega’s met dagelijkse business development werkzaamheden zoals het inplannen en bevestigen van afspraken;
  • Je bent verantwoordelijk voor de diverse administratieve werkzaamheden gerelateerd aan Sales, Finance en HR;
  • Je hebt interesse in Marketing & Communicatie, social media, coördineert de MARCOM agenda en draagt zorg voor onze Marketing campagnes;
  • Je zou het leuk vinden om zorg te dragen voor bijeenkomsten bij ons op kantoor.

Samen met je collega’s vorm je een vitale schakel in een gezonde en professionele bedrijfsvoering binnen BrightStone Group.

Wie ben jij?

Je bent een enthousiaste professional (HBO-werk/denkniveau), beschikt over sterke actiegerichtheid en doorzettingsvermogen. Je bent in staat contact met (potentiële) opdrachtgevers op C-level (o.a. de grootbanken, verzekeraars, beursgenoteerde ondernemingen) te coördineren. Je bent accuraat, resultaat gedreven en doortastend. Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift en je  hebt interesse en ervaring met social media en marketingcommunicatie.

Wie zoeken wij?

Ben jij ambitieus, accuraat en ligt je kwaliteitslat hoog? Ben jij salesgericht en beschik je over organisatie talent en je voelt je dan ook als een vis in het water in een commerciële omgeving? Kan je ook procesgericht denken en handelen en weet je snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • HBO/ WO werk- en denkniveau met afgeronde diploma;
  • Ervaring in een secretariële functie is een pré;
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

 Belangrijke competenties

  • Pro-actieve netwerker;
  • Initiatiefrijk;
  • Resultaatgericht;
  • Analytisch;
  • Doortastend & Leergierig;
  • Samenwerkingsgericht;
  • Goed ontwikkeld analytische werk en denkniveau;
  • Ervaring met het werken van een CRM systeem en Excel is een pré.

Wat bieden we je?

  • Als je gaat werken voor BrightStone Group ben je verzekerd van inspirerende collega’s.
  • Wij bieden je een uitstekend leertraject en hebben aandacht voor je ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Aantal uren per week in overleg;
  • Wij bieden je een marktconform salaris.

Is er een match?

Mail dan je motivatie en CV naar Karien Bos karien.bos@brightstonegroup.nl of neem contact op via 06-53501706.